Bestellen

Kan ik nog voor levering vandaag bestellen?

Vandaag een bestelling plaatsen = overmorgen in huis . Dat betekent dat er tussen bestelling en levering minimaal 1 werkdag zit!

Hoe plaats ik een bestelling?

Op deze pagina geven we uitleg

Kan ik telefonisch bestellen?

Het is niet mogelijk om de bestelling telefonisch aan ons door te geven, want we zijn een online bestelplatform waar u kunt bestellen, betalen en laten bezorgen. 

Blijf ik anoniem?

Ja. Jouw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven, ook niet aan de ontvanger.

Krijg ik een bevestiging?

Zodra je jouw bestelling hebt verzonden, krijg je direct een automatische mailbevestiging vanuit onze klantenservice.

Kan ik een uiterlijke levertijd opgeven?

U kunt een gewenste leverdatum invoeren. De levertijd is altijd tussen 17:00 uur-22:00 uur met een uitloop van 30 minuten maximaal.. Via Track & Trace code die je ontvangt op de leverdag , kun je fruitbox volgen hoe laat deze geleverd wordt.

Kan ik een fruitbox dezelfde dag laten bezorgen?

Nee dat kan helaas niet. We bezorgen twee dagen na bestelling.

Kan ik mijn abonnement pauzeren?

Dat kan schriftelijk minimaal 2 weken van te voren via een e-mail naar onze klantenservice@healtyculture.nl.

U kunt het abonnement opschorten met maximaal 1 maand. Een langere periode is niet mogelijk. Dan vervalt het abonnement en dient u zelf weer opnieuw aan te melden.

 

Bezorgen

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

We leveren van maandag tot en met vrijdag tussen 17:00 uur en 22.00 uur met een uitloop van maximaal 30 minuten.

Waar kan ik mijn bezorgstatus zien?

Jij kunt jouw bestelling volgen via de Track&Trace link, die je ontvangt in je e-mail.

Bezorgen jullie in het buitenland?

Nee, wij bezorgen momenteel alleen in geheel Nederland.

Welke dagen bezorgen jullie?

Wij bezorgen van maandag tot en met vrijdag met uitzondering van feestdagen.

Kan ik een fruitpakket elders laten bezorgen.

Ja, dat kan via opmerkingen invoerveld.  Je kunt het bijvoorbeeld in het ziekenhuis, hotel of camping laten bezorgen. Het is wel belangrijk om zoveel mogelijk informatie, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam, standplaats etc. op te geven. Een mobiel telefoonnummer van de ontvanger kan handig zijn om de bestelling op de juiste plaats te krijgen.

Wat als ik niet thuis ben?

Indien je niet thuis bent wordt er gekeken of jouw fruitbox bij de dicht bijzijnde buren geleverd kan worden. Als dat niet mogelijk is wordt het de volgende dag 1 X gratis nageleverd. 

Wat kost de bezorging?

De bezorgkosten zijn inbegrepen in de bestelling.

Wijzigen

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Nee dat gaat niet, je kunt het niet meer aanpassen of wijzigen na de betaling. De bestelling wordt direct verwerkt tot een order. Een extra bestelling is mogelijk indien jij een nieuwe order plaatst en afrekent.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Nee, na de betaling begint direct de orderverwerking. 

Hoe ik mijn abonnement wijzigen?

Een abonnement wordt aangegaan voor een termijn van minimaal 4 weken.

Via klantenservice@healthyculture.nl kunt u de wijziging van pakketkeuze levering schriftelijk doorgeven. De wijziging dient u 2 weken van te voren voor het einde termijn abonnement te worden doorgegeven. Echter opzeggen van het abonnement dient 4 weken van te voren te worden doorgegeven.

Betalingen en vouchers

Een éénmalig pakket bestellen, hoe betaal ik?

U kunt bij ons betalen met uw creditcard, via Paypal en IDEAL!

met de betaalsysteem van IDEAL kunt u gemakkelijk en 100% veilig betalen bij uw Nederlandse Bank. 

 

Hoe werkt de abonnement procedure?

Bij een eenmalige fruitbox gaat de betaling via iDeal, Paysafe, Credit Card of Paypal. Bij elk gekozen abonnement zal er van te voren een verificatie van 0,01 cent plaatsvinden. Afhankelijk van je pakket keuze wordt het bedrag van je abonnement, vooraf, één keer per vier weken via automatische incasso van je rekening afgeschreven.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Voor consumenten is het inclusief BTW 

Voor zakelijke klanten betreft de BTW op factuur apart is vermeld.

Wat is de betalingstermijn voor bedrijven?

Wij hebben geen betalingstermijn. Alle betalingen gaan via Ideal, creditcard, Paypal of automatische incasso.

(geen betaling vooraf is geen fruitpakket te ontvangen)

Zakelijk

Hoe bestel ik zakelijk?

Account aanmaken en factuuradres erbij vermelden.

Kan ik op rekening bestellen?

Nee u dient vooraf de betaling te voldoen.

Ik wil een groot aantal kg bestellen, hoe vraag ik een offerte aan?

Stuur een mailt naar klantenservice@healthyculture.nl

We zullen deze binnen 24 uur direct beatnwoorden.

Informatie

Informatie over Healthy Culture

Indien u een klacht of informatie wenst omtrent over onze dienstverlening kun je alle vragen schriftelijk stellen naar klantenservice@healthyculture.nl .We zullen deze binnen 24 uur beantwoorden. Klachten worden binnen 12 uur afgehandeld.